Dalmatinska 115/27, Beograd, Srbija, tel: 011 436 0019,
email: office@celtispharm.rs, web: www.celtispharm.rs

Kartalin šampon

Kartalin šampon je nastao kao reakcija na popularnost Kartalin krema, a koju je ovaj proizvod stekao zahvaljujući svojoj efikasnosti.

Zadovoljni efektom koji su postizali pomoću Kartalin krema, korisnici ovog proizvoda su tražili od proizvođača pomoć i za deo kože pokriven kosom.

Kao rezultat tih upita, kompanija “Astrofarma” je razvila šampon sa prirodnim, lekovitim komponentama, koji je, s jedne strane trebalo da omogući lako skidanje Kartalin krema posle njegovog nanošenja na kosmati deo glave, a sa druge strane da, zahvaljujući svom sastavu i sopstvenom dejstvu pomogne u stanjima određenih promena na koži glave, pre svega kod psorijaze.

U kratkom vremenskom periodu, Kartalin šampon je opravdao poverenje i danas predstavlja efikasnu pomoć u tretmanu većeg broja oboljenja kosmatog dela kože, ali na prvom mestu psorijaze, u samostalnoj primeni ili, još bolje, kao podrška Kartalin kremu. Posle terapijske primene Kartalin krema, nastavkom upotrebe Kartalin šampona omogućava se produžavanje perioda remisije ( perioda bez oboljenja).

Osim efikasnog skidanja ostataka Kartalin krema, Kartalin šampon može da pomogne i u skidanju drugih masnih proizvoda koji se nanose u cilju tretmana dela kože koja je prekrivena kosom, kao i kod prirodno masnije kose.

Klinička studija koja je rađena u cilju potvrde efikasnosti Kartalin šampona u stanjima za koja je bio namenjen je otkrila da je Kartalin šampon pokazao visoku efikasnost i u tretmanu seboreje.

Efikasnost kod tretmana seboreje je bila primećena u preko 80%.

Više o samom proizvodu možete naći na sajtu www.kartalinproducts.com

PREUZMITE

Brošura Kartalin šampon (SRB)

Klinički dokazi Kartalin šampona (RUS)

Klinički dokazi Kartalin šampona (SRB)

Preuzmite rezultate ispitivanja Kartalin šampona (RUS)

"Celtispharm" doo je farmaceutska kuća koja svoje proizvode distribuira isključivo pravnim licima i ne odgovara za poslovnu politiku distributera svojih proizvoda (maloprodajne cene, način prodaje, način dostave i slično).